søndag 18. november 2012

Nå har jeg en god følelse av at det BLIR tur !

Jeg er så smått begynt å finne frem kofferten og er klar til å pakke den . MEN jeg må ha grønt lys fra legen i morgen . Mine tester må være bra. Har hatt feber i nesten 2 uker så det kan slå ut på målingene. Men det går nok bra.

Ikke akkurat den rette opplading til turen med små 2 uker med feber . Men jeg føler meg bedre i dag og feberen nærmer seg endelig normalen. Har ikke fått planlagt så mye av hva jeg ønsker å se og gjøre i Rio . Har dog med meg noen tips i noen apper jeg har lastet ned. Og vanligvis har hotellene veldig god oversikt over hva som bør ses. En svært hyggelig tidligere kollega i Statoil er nettopp vent hjem til Norge etter en utstasjoneringsperiode i Rio. Han har også gitt meg noen gode råd.

Så får jeg grønt lys fra legen i morgen så sitter jeg på flyet til Brasil på tirsdag ;)

En av de tingene jeg MÅ se i Rio er selvsagt Jesus statuen. DET gleder jeg meg veldig til :

Kan nesten ikke tro at jeg snart skal stå her !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på tilbakemeldinger på bloggen min .